Sekcja 1: Polityka edukacyjna, szkoła, instytucje edukacyjne 

Lista zaakceptowanych wystąpieńSzczegółowy program

Lista zaakceptowanych wystapień:

StopienImię i nazwisko uczestnikaTytul wystąpienia
drAneta WnukEdukowanie dzieci i młodzieży w zakresie bezpieczeństwa ruchu
drogowego (trener brd)  – nową kwalifikacją z obszaru transportu w Zintegrowanym
Rejestrze Kwalifikacje
drAnna MrózJęzykowy obraz szkoły
drAnna WłochKształcenie nauczycieli edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej w Polsce na tle innych krajów europejskich
drArleta SuwalskaPolityka edukacyjna premiera Finlandii Juhy Sipilä w latach 2015-2019
dr hab. prof UAMBeata JachimczakEdukacja właczająca - wspólnotowość a interes indywidualny
profesorBeata PrzyborowskaBliskość w relacji i więź bliskości w wymiarze społecznym i edukacyjnym
magisterEdyta ĆwikłaOcena opisowa na usługach szkoły. Działania społeczne oceny w edukacji wczesnoszkolnej.
doktorElżbieta Gozdowska"Funkcjonowanie lokalnych systemów oświaty. Wyniki badań"
dr hab. prof. UŚElżbieta Górnikowska-ZwolakWokół polityki: społecznej, edukacyjnej i płci. Wzajemne zależności
dr hab., prof. UMK
doktor nauk humanistycznych
Hanna Solarczyk-Szwec
Izabela Symonowicz-Jabłońska
Edukacja do wspólnoty? Analiza porównawcza „starych” i „nowych” podstaw programowych kształcenia ogólnego
dr hab., prof. UZInetta NowosadALICANTO CZY SIMURG? O ROLI PRZYWÓDZTWA W ROZWOJU SZKOŁY
doktorJerzy MarekReforma oświatowa a zadania dyrektora szkoły
DrJoanna LeekEdukacja międzynarodowa w Polsce. Prezentacja wyników badań pilotażowych w szkołach International Baccalaureate
doktorJoanna Łukasiewicz-WielebaSamorządy uczniowskie jako forma przeciwdziałania kryzysowi wspólnotowości szkoły
dr hab.Joanna M. ŁukasikSzkoła jako instytucja edukacyjna w doświadczeniach nauczycieli
doktor nauk humanistycznych w specjalności pedagogikaJolanta SajderaUrynkowienie edukacji w kontekście doświadczeń podmiotowych
drJolanta SkubiszBezpieczeństwo w szkole przyszłości. Zarys wizji
drJolanta SpętanaProfilaktyka egzystencjalna wobec kryzysu egzystencjalnego istotnym zadaniem pedagogicznym
profesorJózefa BałachowiczOcena opisowa na usługach szkoły. Działania społeczne oceny w edukacji wczesnoszkolnej.
doktor habilitowanyJustyna DobrołowiczEDUKACJA W NEOLIBERALNEJ RZECZYWISTOŚCI. KOSZTOWNA. NIEWYDOLNA. ZBĘDNA?
drKinga Majchrzak-PtakEdukacja do wspólnoty? Analiza porównawcza „starych” i „nowych” podstawach programowych kształcenia ogólnego
doktor nauk społecznych w zakresie pedagogikiKlaudyna BociekElitarność w czasach inkluzji – czy potrzebny nam drugi „polski Eton”?
doktorantKristóf VelkeyZmiany w polskiej oświacie z perspektywy zewnętrznej
drMaciej JabłońskiNeokolonialny wymiar pomocy w edukacji specjalnej
drMagdalena Olempska-WysockaUczeń z uszkodzonym słuchem w edukacji włączającej - szanse i zagrożenia
dr n. hum.Małgorzata Kosiorek(Nie-)obecność wojewódzkich rad oświatowych w ustroju szkolnym III RP
dr hab.Marek BudajczakKryzys zaufania, wspólnotowości i autonomii a edukacja domowa
doktorMaria KocórNauczyciele wobec trzech reform szkolnictwa w Polsce - nadzieje i niepokoje
DrMariusz GajewskiKlimat społeczny szkoły w perspektywie rozwoju instytucji
drMarta Krasuska-BetiukSpołeczne reprezentacje kultury zaufania. Eksploracyjne studium przypadku stołecznej szkoły.
doktor nauk humanistycznychMonika HumeniukMiędzy religią a sztuką - refleksja nad projektem ,,słabej” pedagogiki religii
doktorMonika MaciejewskaPrzeliczać czy dyskutować… Ewaluatorzy o ważnych momentach badań w szkołach artystycznych
magisterPaulina KopernaWokół nierówności w edukacji. Obraz mężczyzny – nauczyciela wychowania przedszkolnego w percepcji rodziców.
dr hab.Paweł Zieliński, prof. UJDEwolucja szkoły konfucjańskiej
doktorPiotr BaućWszystko jest polityką
profesorRafał PiwowarskiCzy praca nauczyciela jest ceniona?
drRenata PaterEdukacja w instytucjach kultury. Muzeum i szkoła wobec kryzysu zaufania, wspólnotowości i autonomii.
magisterSandra LesiakowskaEdukacja do wspólnoty? Analiza porównawcza „starych” i „nowych” podstawach programowych kształcenia ogólnego
prof. UAM dr hab.Sławomir Futyma„Kaganek” czy „kaganiec” oświaty. Czyli o kulturze porządku handlowego i toczącej się edukacji.
dr hab. prof. UKSWStanisław ChrobakUniwersytet – przestrzeń budowania wspólnoty i zaufania
dr hab.Violetta KopińskaEdukacja do wspólnoty? Analiza porównawcza „starych” i „nowych” podstawach programowych kształcenia ogólnego

 

 

 

Comments are closed.