Lista zaakceptowanych wystąpieńSzczegółowy program
Lista zaakceptowanych wystapień:
Stopien | Imię i nazwisko uczestnika | Tytul wystąpienia |
---|---|---|
dr | Aneta Wnuk | Edukowanie dzieci i młodzieży w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego (trener brd) – nową kwalifikacją z obszaru transportu w Zintegrowanym Rejestrze Kwalifikacje |
dr | Anna Mróz | Językowy obraz szkoły |
dr | Anna Włoch | Kształcenie nauczycieli edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej w Polsce na tle innych krajów europejskich |
dr | Arleta Suwalska | Polityka edukacyjna premiera Finlandii Juhy Sipilä w latach 2015-2019 |
dr hab. prof UAM | Beata Jachimczak | Edukacja właczająca - wspólnotowość a interes indywidualny |
profesor | Beata Przyborowska | Bliskość w relacji i więź bliskości w wymiarze społecznym i edukacyjnym |
magister | Edyta Ćwikła | Ocena opisowa na usługach szkoły. Działania społeczne oceny w edukacji wczesnoszkolnej. |
doktor | Elżbieta Gozdowska | "Funkcjonowanie lokalnych systemów oświaty. Wyniki badań" |
dr hab. prof. UŚ | Elżbieta Górnikowska-Zwolak | Wokół polityki: społecznej, edukacyjnej i płci. Wzajemne zależności |
dr hab., prof. UMK doktor nauk humanistycznych | Hanna Solarczyk-Szwec Izabela Symonowicz-Jabłońska | Edukacja do wspólnoty? Analiza porównawcza „starych” i „nowych” podstaw programowych kształcenia ogólnego |
dr hab., prof. UZ | Inetta Nowosad | ALICANTO CZY SIMURG? O ROLI PRZYWÓDZTWA W ROZWOJU SZKOŁY |
doktor | Jerzy Marek | Reforma oświatowa a zadania dyrektora szkoły |
Dr | Joanna Leek | Edukacja międzynarodowa w Polsce. Prezentacja wyników badań pilotażowych w szkołach International Baccalaureate |
doktor | Joanna Łukasiewicz-Wieleba | Samorządy uczniowskie jako forma przeciwdziałania kryzysowi wspólnotowości szkoły |
dr hab. | Joanna M. Łukasik | Szkoła jako instytucja edukacyjna w doświadczeniach nauczycieli |
doktor nauk humanistycznych w specjalności pedagogika | Jolanta Sajdera | Urynkowienie edukacji w kontekście doświadczeń podmiotowych |
dr | Jolanta Skubisz | Bezpieczeństwo w szkole przyszłości. Zarys wizji |
dr | Jolanta Spętana | Profilaktyka egzystencjalna wobec kryzysu egzystencjalnego istotnym zadaniem pedagogicznym |
profesor | Józefa Bałachowicz | Ocena opisowa na usługach szkoły. Działania społeczne oceny w edukacji wczesnoszkolnej. |
doktor habilitowany | Justyna Dobrołowicz | EDUKACJA W NEOLIBERALNEJ RZECZYWISTOŚCI. KOSZTOWNA. NIEWYDOLNA. ZBĘDNA? |
dr | Kinga Majchrzak-Ptak | Edukacja do wspólnoty? Analiza porównawcza „starych” i „nowych” podstawach programowych kształcenia ogólnego |
doktor nauk społecznych w zakresie pedagogiki | Klaudyna Bociek | Elitarność w czasach inkluzji – czy potrzebny nam drugi „polski Eton”? |
doktorant | Kristóf Velkey | Zmiany w polskiej oświacie z perspektywy zewnętrznej |
dr | Maciej Jabłoński | Neokolonialny wymiar pomocy w edukacji specjalnej |
dr | Magdalena Olempska-Wysocka | Uczeń z uszkodzonym słuchem w edukacji włączającej - szanse i zagrożenia |
dr n. hum. | Małgorzata Kosiorek | (Nie-)obecność wojewódzkich rad oświatowych w ustroju szkolnym III RP |
dr hab. | Marek Budajczak | Kryzys zaufania, wspólnotowości i autonomii a edukacja domowa |
doktor | Maria Kocór | Nauczyciele wobec trzech reform szkolnictwa w Polsce - nadzieje i niepokoje |
Dr | Mariusz Gajewski | Klimat społeczny szkoły w perspektywie rozwoju instytucji |
dr | Marta Krasuska-Betiuk | Społeczne reprezentacje kultury zaufania. Eksploracyjne studium przypadku stołecznej szkoły. |
doktor nauk humanistycznych | Monika Humeniuk | Między religią a sztuką - refleksja nad projektem ,,słabej” pedagogiki religii |
doktor | Monika Maciejewska | Przeliczać czy dyskutować… Ewaluatorzy o ważnych momentach badań w szkołach artystycznych |
magister | Paulina Koperna | Wokół nierówności w edukacji. Obraz mężczyzny – nauczyciela wychowania przedszkolnego w percepcji rodziców. |
dr hab. | Paweł Zieliński, prof. UJD | Ewolucja szkoły konfucjańskiej |
doktor | Piotr Bauć | Wszystko jest polityką |
profesor | Rafał Piwowarski | Czy praca nauczyciela jest ceniona? |
dr | Renata Pater | Edukacja w instytucjach kultury. Muzeum i szkoła wobec kryzysu zaufania, wspólnotowości i autonomii. |
magister | Sandra Lesiakowska | Edukacja do wspólnoty? Analiza porównawcza „starych” i „nowych” podstawach programowych kształcenia ogólnego |
prof. UAM dr hab. | Sławomir Futyma | „Kaganek” czy „kaganiec” oświaty. Czyli o kulturze porządku handlowego i toczącej się edukacji. |
dr hab. prof. UKSW | Stanisław Chrobak | Uniwersytet – przestrzeń budowania wspólnoty i zaufania |
dr hab. | Violetta Kopińska | Edukacja do wspólnoty? Analiza porównawcza „starych” i „nowych” podstawach programowych kształcenia ogólnego |