Lista zaakceptowanych wystąpieńSzczegółowy program
Lista zaakceptowanych wystapień:
Stopien | Imię i nazwisko uczestnika | Tytul wystąpienia |
---|---|---|
dr hab., prof. KUL | Lucyna Dziaczkowska | Autentyczność i pasja nauczyciela jako uwarunkowania rozwoju ucznia. Pedeutologiczne inspiracje płynące z biografii Anny Nagórskiej |
magister | Beata Zwierzynska | Rola nauczyciela w demokratyzacji szkoły w rozmowach Okrągłego Stołu Podzespołu do Spraw Nauki, Oświaty i Postępu Technicznego - studium przypadku |
dr | Joanna Leek | Nauczyciele na temat kształcenia według międzynarodowych programów International Baccalaureate w Polsce |
dr nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki | Małgorzata Kamińska | Współpraca w uczeniu (się) nauczycieli w kulturze organizacyjnej szkoły |
doktor | Dorota Domagała | Charakterystyka czynników wpływających na samodzielność zawodową nauczycieli w oparciu o badania własne. |
dr Monika Czyżewska, dr hab., Prof. APS Aleksandra Tłuściak-Deliowska | Ocenianie kształtujące a klimat społeczny szkoły – wyniki badań | |
dr | Wanda Baranowska | Nieformalne oceny zewnętrzne jako źródło frustracji nauczycieli, osłabiających ich motywację do pracy i powodzenie edukacji włączającej |
dr hab. Prof. UP w Krakowie | Nataliia Demeshkant | Czy studenci – przyszli nauczyciele są gotowi do pracy w wiejskiej szkole? |
prof.UP dr hab. | Ireneusz M. Świtała | Wychowanie w demokracji i dla demokracji. |
doktor | Justyna Miko-Giedyk | Przeszkody w budowaniu autorytetu nauczyciela (w kulturze braku zaufania) |
dr | Mariusz Noga | Zaangażowanie pedagogiczne jako antidotum na kryzys zaufania, wspólnotowości i autonomii |
dr | Zuzanna Zbróg | Dynamika wiedzy pedagogicznej przyszłych nauczycieli w perspektywie teorii reprezentacji społecznych |
dr n. hum. | Agnieszka Olechowska | Specjalne potrzeby edukacyjne uczniów w szkole ogólnodostępnej w „okularach” Bronfenbrennera. Szkic na temat wiedzy nauczycieli, wspomagania uczniów i międzysystemowej współpracy |
dr hab. prof. KUL | Kornas-Biela Dorota | Odporność psychiczna i kapitał psychologiczny a sukces akademicki studentów przygotowujących się do zawodu nauczycielskiego |
Doktor | Wanda Kulesz | Próba oceny skuteczności nauczania akademickiego w zakresie osiągania efektów kształcenia na poziomie wiedzy, umiejętności i kompetencji. |
doktor | Monika Kupiec | Rzeczywistość i efemeryda? Uczeń o rok młodszy w 4. klasie. |
doktor | Agnieszka Szplit | Budowanie własnej biegłości akademickiej - strategie rozwojowe nauczycieli nauczycieli języków obcych |
dr hab. prof. UKSW | Stanisław Chrobak | PEDAGOGIA WSPÓŁBYCIA OSOBOWEGO W DZIAŁALNOŚCI WYCHOWAWCZEJ JANA BOSKO |
dr | Bogumiła Bobik | Uwarunkowania pracy pedagoga szkolnego w świetle badań diagnostyczno-weryffiakcyjnych |
dr hab., prof. APS | Jarosław Michalski | Budowanie kompetencji komunikacyjnych przez przyszłych nauczycieli |
dr hab., profesor UWM | Marzenna Nowicka | Autonomia ucznia w relacjach z nauczycielem - z narracji kandydatów do zawodu nauczycielskiego |
magister | Agata Marciniak | Znaczenie epifanii i doświadczeń krystalizujących w wyborze drogi zawodowej pedagogów |
magister | Gabriela Dobińska | Znaczenie epifanii i doświadczeń krystalizujących w wyborze drogi zawodowej pedagogów |
dr hab. | Anna Weissbrot-Koziarska | Alexa, Siri, Cortana – nauczyciele niedalekiej przyszłości |
doktor | Izabela Plieth-Kalinowska | Wizerunek nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej |
dr hab. | Teresa Giza | Jaki jest stosunek nauczycieli do uczniów zdolnych? |
prof. zw. dr hab. | Wanda Dróżka | Nowe wyzwania wobec roli nauczyciela i edukacji - na kanwie pamiętników starszego pokolenia nauczycieli polskich 2016 |
dr hab. prof UR | Wojciech Walat | Losy zawodowe nauczycieli w perpsektywie narracyjnej |
dr pedagogiki, dyrektor Instytutu Pedagogiki i Logopedii Kujawskiej Szkoły Wyższej we Włocławku | Renata Brzezińska | Nauczyciele wobec przyszłej emerytury |
profesor | Jolanta Szempruch | Uwarunkowania profesjonalnego funkcjonowania nauczyciela |
dr hab., prof. UZ | Ewa Pasterniak-Kobyłecka | Kim (nie)jest nauczyciel we współczesnej szkole? Między ideą a realnością |
doktor habiltowany | Małgorzata Kabat | Nauczyciel wobec systemu w szkolnym środowisku |
Doktor | Joanna Wnęk-Gozdek | ,,PRZEDE WSZYSTKIM CENIĆ LUDZKI ZAPAŁ” – PRZESŁANIE STULETNICH PEDAGOGÓW DLA MŁODSZYCH KOLEGÓW |
dr hab. | Małgorzata Zalewska-Bujak | Przestrzenie deficytów nauczycielskiej współpracy |
Doktor | Anna Pawiak | Oczekiwania implikujące wiarygodność nauczycieli akademickich |
doktor | Grzegorz Piekarski | Kompetencje społeczne nauczycieli a wypalenie zawodowe. |
doktor | Ewa Piotrów | Kompetencje społeczne nauczycieli a wypalenie zawodowe. |
dr | Wioletta Junik | Nauczyciel - kreator działań wzmacniających rezyliencję uczniów |
Profesor nauk humanistycznych, profesor zwyczajny | Urszula Ostrowska | EDUKACJA WOBEC KRYZYSU ZAUFANIA. SPOJRZENIE Z PERSPEKTYEY AKSJOLOGICZNEJ |
prof. dr hab. | Maria Deptuła (nie przyjedzie) | Wybrane doświadczenia i efekty rocznej współpracy z nauczycielami uczącymi w klasach IV szkoły podstawowej |
dr hab. prof. UP | Agata Popławska | Autonomia nauczycieli w trakcie permanentnej reformy edukacji - próba reasumpcji dwóch dekad |
mgr | Alicja Leśniak | Media cyfrowe a rozwój wyobraźni. Szanse i zagrożenia |
Doktor nauk społecznych/ Adiunkt | Ewa Johnsson | Nauczyciel w kulturze Maroka |
dr hab, inż, prof. UO | Fabian Andruszkiewicz | Nauczyciel kształcenia wczesnoszkolnego wobec wyzwań edukacyjnych wielokulturowego środowiska |
Doktor | Joanna Michalak-Dawidziuk | Nauczyciel jako lider w środowisku Polonii - przykład holenderski |
doktor | Joanna Nowak | Tolerancja czy interwencja wychowawcza? - poziom tolerancji na zachowania zakłócające uczniów w toku lekcji i świadomość efektywnego kierowania klasą, wśród studentów pedagogiki |
dr hab. prof APS | Anna Drabarek | Zaufanie strategiczne i normatywne w relacjach nauczyciel uczeń |
dr hab. | Janina Florczykiewicz | Zaangażowanie zawodowe współczesnego nauczyciela i jego uwarunkowania |
dr hab. , prof.UKW | Piotr Kostyło | Po co wyrównujemy szanse w edukacji? Kilka uwag na temat podstawowego celu kształcenia |
dr | Renata Góralska | Praca emocjonalna nauczyciela: konceptualizacja pojęcia i perspektywy badawcze |