Lista zaakceptowanych wystąpieńSzczegółowy program
Lista zaakceptowanych wystapień:
Stopien | Imię i nazwisko uczestnika | Tytul wystąpienia |
---|---|---|
Zespół prof. A. Cybal-Michalska, prof. J. Pyżalski | Prezentacja wyników badań - projekt realizowany w ramach Narodowego Programu Zdrowia 2016-2020 | |
dr hab. prof. UAM | Jacek Pyżalski | Model badawczy projektu Studenci 2019 i wyniki w zakresie picia alkoholu |
dr | Mateusz Marciniak | Zaangażowanie społeczno-obywatelskie a zachowania ryzykowne młodzieży akademickiej |
dr hab. | Sylwia Jaskulska | Poziom samooceny a zachowania ryzykowne młodzieży akademickiej |
Doktor | Ewa Karmolińska - Jagodzik | zdrowie psychiczne i stres w życiu młodzieży akademickiej |
dr hab. | Natalia Walter | Korzystanie z internetu przez studentów. Od użytkowania problematycznego po prospołeczne. Wyniki badań. |
doktor | Lucyna Myszka - Strychalska | Ukierunkowanie młodzieży na autonomię jako zadanie (auto)edukacyjne |
mgr | Danuta Wiśniewska | Kształtowanie autonomii w procesie kształcenia studentów a oczekiwania pracodawców – możliwości i trudności |
doktor | Renata Konieczna-Woźniak | Wspomaganie w stawaniu się dorosłym – międzypokoleniowe transfery w edukacji nieformalnej |
doktor | Ryszarda Ewa Bernacka | Nonkonformizm konstruktywny i pozorny w kontekście personalnej aktywności emancypacyjnej |
dr | Anna Babicka-Wirkus | Uniwersytet jako przestrzeń (nie)sprzyjająca rozwijaniu autonomii studentów |
prof.dr hab. | Krystyna Chałas | Oszary aktywności nauczyciela akademickiego i studenta w świetle dydaktyki zaangażowanej |
doktor nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki | Malgorzata Mikut | Oblicza zaufania społecznego młodzieży akademickiej |
doktor | Magdalena Barańska | Alma Mater dziś czyli czym Uniwersytet dla studenta? Oczekiwania vs rzeczywistość - komunikat z badań |
doktor | Żanetta Kaczmarek | Proces kształcenia w opinii doktorantów Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu |
dr | Karol Motyl | Strukturalizacja czasu uczniów liceum w przestrzeni szkoły - komunikat z badań |
dr | Katarzyna Białożyt | Aktywność edukacyjna w percepcji kobiet po 75 roku życia |
dr nauk humanistycznych | Joanna Nawój-Połoczańska | Zaufanie jako heurystyczny algorytm wyborów edukacyjnych i zawodowych młodzieży |
dr | Małgorzata Czapla | Nauczyciel w życiu człowieka - perspektywa ucznia (A teacher in the life of man - student's perspective) |
dr inż. | Ewa Duda | Fiński egzamin maturalny z matematyki: porównanie wyników uczniów szkół młodzieżowych i słuchaczy szkół dla dorosłych |
dr | Izabella Kust | Uczeń szkoły zawodowej w reformowanym systemie kształcenia |
doktor | Aleksandra Kulpa-Puczyńska | Uczniowie w zmieniającej się rzeczywistości szkolnej. Komunikat z badań prowadzonych w ramach projektu „The Unteachables” |
dr | Renata Raszka | Dziecięcy wizerunek pieniądza oraz powiązane z nim przejawy przedsiębiorczości |
doktor | Magda Archacka | Uczniowie i rodzice jako uczestnicy znikającej edukacji |
dr | Jarosława Lach | Wychowanek domu dziecka w przestrzeni szkolnej - akceptacja czy odrzucenie ? |
doktor | Ewa Palamer-Kabacińska | Pedagogika przygody – uczenie się wspólnego działania |
doktor | Dorota Jankowska | ROZUMIENIE DIALOGU I JEGO MIEJSCA W PROCESIE KSZTAŁCENIA AKADEMCIKIEGO PRZEZ STUDENTÓW PEDAGOGIKI - POMIĘDZY HUMANIZMEM A PRAGMATYZMEM |
doktor | Bożena Kanclerz | Polityczne wybory młodych do Parlamentu Europejskiego jako egzemplifikacja obywatelskości młodzieży |
dr | Renata Staśko | Wpływ Facebooka na socjalizację i wyniki w nauce studentów. |
dr hab. | Alicja Czerkawska | Adaptacyjny i emancypacyjny wymiar biografii edukacyjnych osób dorosłych - refleksje poradoznawcy |
doktor | Joanna Smyła | Młodzież licealna wobec własnej przyszłości. |
doktor | Jolanta Jarczyńska | Statusy tożsamości młodzieży szkół ponadgimnazjalnych i prezentowane przez nią style tożsamości |
doktor | Anna Irasiak | Tutoring jako forma wsparcia w budowaniu własnej tożsamości studentów na drodze stawania się nauczycielami |
doktor | Zofia Remiszewska | Zadania ponadosobiste młodzieży akademickiej – kontekst budowania swojej tożsamości. Komunikat z badań |
doktor | Magdalena Cuprjak | Budowanie wiedzy o młodzieży z perspektywy "braku". |
dr | Dorota Kiełb-Grabarczyk | Seksting, nowe zagrożenie wśród dzieci i młodzieży – na przykładzie wybranych szkół z terenu miasta Słupska i powiatu słupskiego |
Doktor | Agnieszka Rumianowska | Pedagogika wobec konfliktów. Perspektywa personalistyczno-egzystencjalna |
doktor | Anna Dąbrowska | Młodzież wobec przemian kultury pisma – kompetencja tekstotwórcza nastolatków w świetle badań własnych |
doktor | dr Joanna Dec-Pietrowska, dr Agnieszka Walendzik-Ostrowska, Wszechnica Świętokrzyska | (Nie)obecna mniejszość – osoby nieheteroseksualne w rzeczywistości szkolnej |
dr | Marzena Chrost | Refleksyjność w ignacjańskim modelu wychowania |
adiunkt | Marta Anna Sałapata | Pedagogiczne odczytywanie patografii. |
doktor | Dorota Prysak | Dzis ucze się, jutro pracuję |
dr hab prof UŁ | Monika Wiśniewska-Kin | |
Prof. zw. dr hab. | Agnieszka Cybal-Michalska | Rozwiązywanie problemów natury tożsamościowej przez studentów polskich uczelni publicznych i niepublicznych |
profesor | Maria Czerepaniak-Walczak | Autonomia i zaufanie w warunkach edukacyjnej exonomii |
dr hab. | Barbara Jankowiak | Zachowania ryzykowne młodzieży. Jakościowa analiza wypowiedzi nauczycielek/nauczycieli i socjoterapeutek/socjoterapeutów |