Lista zaakceptowanych wystąpieńSzczegółowy program
Lista zaakceptowanych wystapień:
Stopien | Imię i nazwisko uczestnika | Tytul wystąpienia |
---|---|---|
Profesor | Anna Wiłkomirska | Patriotyzm i nacjonalizm – społeczne i edukacyjne zagrożenia dyferencjacji tych pojęć |
doktor | Daria Zielińska-Pękał | Homo consultans w przestrzeni hipertelewizji |
Doktor | Justyna Spychalska-Stasiak | Dyskursywny obraz reformowanej Akademii |
dr hab. prof. UKW | Helena Ostrowicka | Dyskursywny obraz reformowanej Akademii |
doktor | Ewa Śliwa | Party time - równoległa rzeczywistość w życiu młodego dorosłego. |
magister | Dagmara Dobosz | Medialne wzorce kobiecości i męskości oraz ich atrakcyjność w ocenie młodych dorosłych |
doktor | Włodzimierz Olszewski | Edukacja nieformalna jako czynnik przemian wspólnoty lokalnej |
dr | Małgorzata Obrycka | Humanitaryzm międzyludzki i międzygatunkowy jako zdolność etyczna |
dr | Marcin Rojek | Rola narzędzi ICT w ograniczaniu porzucania edukacji szkolnej przez uczniów z rodzin imigranckich. Przykład projektu "ICT Guides" |
dr hab. | Marek Walancik | Współczesne poczucie bezpieczeństwa w środowisku lokalnym, regionalnym, globalnym. Ujęcie meta przedmiotowe ostatniego XX lecia |
dr | ks. Michał Borda | Współpraca środowisk wychowawczych w nowej Podstawie programowej katechezy Kościoła katolickiego w Polsce |
mgr | Karolina Domagalska-Nowak | Formy wsparcia edukacyjnego polskich migrantów w środowisku szkolnym w Norwegii. Kontekst teoretyczny. |
doktor | Agnieszka Majewska-Kafarowska | Człowiek stary w rodzinie w kontekście współczesnych procesów migracyjnych |
dr | Marta Pietrusińska | Codzienne praktyki obywatelskie (everyday citizenship) migrantów |
dr hab. | Renata Nowakowska-Siuta | Odwaga dialogu. Uniwersytet współczesny w odpowiedzi na różnorodność kultur |
doktor | Edyta Widawska | Lokalni liderzy/lokalne liderki i ich narracje o problematyce migracji. Próba analizy na przykładzie prezydenckiej kampanii samorządowej |
profesor | Krystyna Pankowska | WSPOŁCZESNE PROBLEMY Z KANONEM KULTURY. PERSPEKTYWA PEDAGOGICZNA |
prof. nazdw. dr hab. | Malgorzata Orłowska | Czas wolny jako środowisko życia |
Mgr | Anna Sobczak | Zjawisko przeedukowania w globalnej rzeczywistości. Przyczyny, mechanizmy i konsekwencje |
doktor/ adiunkt | Emilia Helena Grzesiak | Eudajmonizm w dobie pokolenia Z – rozważania aksjologiczne |
doktor | Gabriela Piechaczek-Ogierman | Przemiany planów życiowych i aspiracji młodzieży związanych z wyjazdem za granicę |
doktor | Sylwia Galanciak | Trampolina i potrzask. Nowe technologie jako remedium na nierówność szans edukacyjnych? |
doktor | Anna Mazurowska | Prywatna szkoła podstawowa jako inwestycja w przyszłość dziecka. Refleksje wokół znaczenia edukacji w rodzinach z klasy średniej |
dr hab. | Sławomir Trusz | Zjawisko stereotypizacji, uprzedzeń i dyskryminacji „eurosierot” w świetle wyników badań eksperymentalnych i meta-analiz |
doktor | Marek Siwicki | Wirtualni jaskiniowcy? Rzecz o szczęśliwym dzieciństwie "szklanych" podwórek |
dr hab. | mgr Klaudia Kowalska, dr hab. Michał Klichowski | Ignorowania słów na rzecz obrazów: eksperyment 1-back |
dr hab. | dr Tomasz Przybyła, dr hab. Michał Klichowski | Codzienne operacje poznawcze a problem kosztów podwójnego zadania: raport z serii eksperymentów |
dr hab., prof. nadzw. | Anna Kanios | Postawy pracowników zawodów pomocowych wobec osób starszych |
dr | Monika Noszczyk-Bernasiewicz | Przestępczość nieletnich w USA i Polsce – wzrasta czy maleje? |
dr hab. | Maciej Bernasiewicz | Przestępczość nieletnich w USA i Polsce – wzrasta czy maleje? |
dr hab. | Aneta Rogalska-Marasińska | Lekcje dla przyszłości: prawo ucznia do budowania wielokulturowej i zrównoważonej społeczności globu |
dr hab. | Zbigniew Babicki | Pomoc dziecku w rozwoju ważną kategorią pedagogiczną – uwarunkowania środowiskowe |
doktor | Jarema Drozdowicz | Migrujące podmioty. Relacje, konteksty i przyszłość problemu zróżnicowania kulturowego. |
dr hab. | Krystyna M. Błeszyńska | Kiedy utopia przechodzi w dystopię. Edukacja w obliczu wyzwań kryzysu multikulturalizmu |
dr | Agata Świdzińska | Kompetencje międzykulturowe nauczycieli w kontekście edukacji na rzecz zrównoważonego rozwoju i edukacji globalnej |
dr hab. prof. UAM | Tomasz Gmerek | Szkoły internatowe dla mniejszości rdzennych w Kanadzie i Stanach Zjednoczonych - pomiędzy asymilacją, indoktrynacją i dyskryminacją |