Lista zaakceptowanych wystąpieńSzczegółowy program
Lista zaakceptowanych wystapień:
Stopien | Imię i nazwisko uczestnika | Tytul wystąpienia |
---|---|---|
Dr hab | Małgorzata Michel | Jak badać środowiska trudne i po co nam wyniki tych badań? Iluzja efektywności lokalnych działań prewencyjnych dotyczących przemocy stosowanej przez dewiacyjne grupy rówieśnicze. |
dr hab., prof. AIK | Anna Walulik | Analiza kategorialna w służbie jakościowych badań narracyjnych |
Doktor | Miłosz Mółka | Analiza kategorialna w służbie jakościowych badań narracyjnych |
dr | Karolina Kuryś-Szyncel | Perspektywa systemowo-biograficzna w badaniu przestrzeni rodzinnej |
doktor | Ewa Witkowska | Jakość edukacji a wzrost gospodarczy - przyczynowość czy współzmienność? |
dr | Justyna Ratkowska-Pasikowska | Analiza treści w badaniach pedagogicznych |
dr | Sławomir Pasikowski | Indywidualne orientacje metodologiczne. Model i zastosowania |
prof. dr hab. | Dariusz Kubinowski | Trajektorie legitymizacji naukowej innowacyjnych metod pedagogicznych badań jakościowych: badanie w działaniu, badanie przez sztukę, autoetnografia |
dr | Leszek Waga | Pedagogiczny wymiar "problematyki społecznej". O wykazie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych |
dr hab. | Rafał Włodarczyk | Hermeneutyka przekładu – jej warianty i szanse aplikacji w teorii i praktyce edukacji |
dr hab., prof. UŚ | Barbara Grabowska | Przedmioty metodologiczne w odbiorze studentów pedagogiki |
doktor | Małgorzata Piasecka | (Geo)poetyka marzenia. Odkrywać drogi-zmieniać świat-przekraczać siebie |
prof. dr hab. | Stanisław Juszczyk | Krytyka metodologiczna w naukach społecznych - wybrane aspekty |
dr hab. | Alina Wróbel | O synergii nauki, humanistyki i etyki, czyli o współczesnych zwrotach badawczych jako źródłach zmian w badaniach pedagogicznych |
dr hab. profesor UŁ | Danuta Urbaniak-Zając | Metodologiczne konsekwencje sytuowania pedagogiki w naukach społecznych i naukach humanistycznych |
Dr hab., prof. APS | Jarosław Gara | Problematyczność recepcji metody fenomenologicznej i jej stosowalności w badaniach pedagogicznych |
prof. zw. dr hab. | Krystyna Duraj-Nowakowa | Pisarstwo naukowe studentów od I do III stopnia edukacji wyższej i akademickiej |