Sekcja 7: Metodologia badań humanistycznych i społecznych

Lista zaakceptowanych wystąpieńSzczegółowy program

Lista zaakceptowanych wystapień:

StopienImię i nazwisko uczestnikaTytul wystąpienia
Dr habMałgorzata MichelJak badać środowiska trudne i po co nam wyniki tych badań? Iluzja efektywności lokalnych działań prewencyjnych dotyczących przemocy stosowanej przez dewiacyjne grupy rówieśnicze.
dr hab., prof. AIKAnna WalulikAnaliza kategorialna w służbie jakościowych badań narracyjnych
DoktorMiłosz MółkaAnaliza kategorialna w służbie jakościowych badań narracyjnych
drKarolina Kuryś-SzyncelPerspektywa systemowo-biograficzna w badaniu przestrzeni rodzinnej
doktorEwa WitkowskaJakość edukacji a wzrost gospodarczy - przyczynowość czy współzmienność?
drJustyna Ratkowska-PasikowskaAnaliza treści w badaniach pedagogicznych
drSławomir PasikowskiIndywidualne orientacje metodologiczne. Model i zastosowania
prof. dr hab.Dariusz KubinowskiTrajektorie legitymizacji naukowej innowacyjnych metod pedagogicznych badań jakościowych: badanie w działaniu, badanie przez sztukę, autoetnografia
drLeszek WagaPedagogiczny wymiar "problematyki społecznej". O wykazie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych
dr hab.Rafał WłodarczykHermeneutyka przekładu – jej warianty i szanse aplikacji w teorii i praktyce edukacji
dr hab., prof. UŚBarbara GrabowskaPrzedmioty metodologiczne w odbiorze studentów pedagogiki
doktorMałgorzata Piasecka(Geo)poetyka marzenia. Odkrywać drogi-zmieniać świat-przekraczać siebie
prof. dr hab.Stanisław JuszczykKrytyka metodologiczna w naukach społecznych - wybrane aspekty
dr hab.Alina WróbelO synergii nauki, humanistyki i etyki, czyli o współczesnych zwrotach badawczych jako źródłach zmian w badaniach pedagogicznych
dr hab. profesor UŁDanuta Urbaniak-ZającMetodologiczne konsekwencje sytuowania pedagogiki w naukach społecznych i naukach humanistycznych
Dr hab., prof. APSJarosław GaraProblematyczność recepcji metody fenomenologicznej i jej stosowalności w badaniach pedagogicznych
prof. zw. dr hab.Krystyna Duraj-NowakowaPisarstwo naukowe studentów od I do III stopnia edukacji wyższej i akademickiej

Comments are closed.