Lista zaakceptowanych wystąpieńSzczegółowy program
Lista zaakceptowanych wystapień:
Imię i nazwisko uczestnika | Tytuł wystąpienia | |
---|---|---|
profesor | Wieslawa Limont | Uczeń zdolny z perspektywy teorii dezintegracji pozytywnej |
prof. dr hab. | Maria Ledzińska | Związki między metapoznaniem a stresem informacyjnym – perspektywa edukacyjna |
dr hab. | Teresa Giza | Konteksty (między)kulturowe kształcenia uczniów zdolnych w szkole na przykładzie badań wśród nauczycieli |
dr hab., prof. APS | Jan Łaszczyk | Uczeń zdolny w reformowanej szkole |
prof. dr hab. | prof. dr hab. Krzysztof J. Szmidt, dr Monika Modrzejewska-Świgulska | Doniosłe spotkania w procesie rozoju zdolności twórczych - na przykładzie muzyków i reżyserek |
dr hab. | Urszula Szuścik | Badania nad twórczością - percepcja wzrokowa a rozwój twórczości plastycznej dziecka |
dr | Zofia Okraj | Podejście teoretyczno-metodologiczne The evolving systems approach to creative work Howarda E. Grubera: założenia i relacja z badań własnych |
dr hab. | Małgorzata Kuśpit | Funkcjonowanie w środowisku szkolnym młodzieży uzdolnionej artystycznie. |
doktor | Małgorzata Stańczak | Rodzicielskie strategie postępowania wychowawczego stosowane wobec dzieci zdolnych |
doktor | Joanna Łukasiewicz-Wieleba | Rozwijanie zdolności dzieci w środowisku |
doktor | Barbara Pilipczuk | Dziecko zdolne w badaniach empirycznych studentów APS |
dr | Anna Róża Makaruk | Efekty uczestnictwa w Interpersonalnym Treningu Twórczego Myślenia -wstępne wyniki badań |
dr | dr Ewa Wiśniewska, mgr Alicja Ziarno | Wstępna polska adaptacja baterii testów do ewaluacji twórczego potencjału EPoC (Évaluation du Potentiel Créatif) T.Lubarta, M.Besançon, B.Barbota |
dr hab. | Krystyna Najder-Stefaniak | Wspólnotowość i solidarność w realizowaniu pedagogiki twórczości |
dr hab. | Janina Florczykiewicz | Rozwój podmiotowy w warsztacie twórczym (badania jakościowe) |
dr | Małgorzata Jabłonowska | Podejmowanie, formułowanie i rozwiązywanie problemów jako wyraz samodzielności poznawczej zdolnej młodzieży |