Sympozjum 1: Zdolności i twórczość. Problemy, koncepcje, perspektywy

Lista zaakceptowanych wystąpieńSzczegółowy program

Lista zaakceptowanych wystapień:

 Imię i nazwisko uczestnikaTytuł wystąpienia
profesorWieslawa LimontUczeń zdolny z perspektywy teorii dezintegracji pozytywnej
prof. dr hab.Maria LedzińskaZwiązki między metapoznaniem a stresem informacyjnym – perspektywa edukacyjna
dr hab.Teresa GizaKonteksty (między)kulturowe kształcenia uczniów zdolnych w szkole na przykładzie badań wśród nauczycieli
dr hab., prof. APSJan ŁaszczykUczeń zdolny w reformowanej szkole
prof. dr hab.prof. dr hab. Krzysztof J. Szmidt, dr Monika Modrzejewska-ŚwigulskaDoniosłe spotkania w procesie rozoju zdolności twórczych - na przykładzie muzyków i reżyserek
dr hab.Urszula SzuścikBadania nad twórczością - percepcja wzrokowa a rozwój twórczości plastycznej dziecka
drZofia OkrajPodejście teoretyczno-metodologiczne The evolving systems approach to creative work Howarda E. Grubera: założenia i relacja z badań własnych
dr hab.Małgorzata KuśpitFunkcjonowanie w środowisku szkolnym młodzieży uzdolnionej artystycznie.
doktorMałgorzata StańczakRodzicielskie strategie postępowania wychowawczego stosowane wobec dzieci zdolnych
doktorJoanna Łukasiewicz-WielebaRozwijanie zdolności dzieci w środowisku
doktorBarbara Pilipczuk
Dziecko zdolne w badaniach empirycznych studentów APS
dr
Anna Róża Makaruk
Efekty uczestnictwa w Interpersonalnym Treningu Twórczego Myślenia -wstępne wyniki badań
drdr Ewa Wiśniewska, mgr Alicja ZiarnoWstępna polska adaptacja baterii testów do ewaluacji twórczego potencjału EPoC (Évaluation du Potentiel Créatif) T.Lubarta, M.Besançon, B.Barbota
dr hab.Krystyna Najder-StefaniakWspólnotowość i solidarność w realizowaniu pedagogiki twórczości
dr hab.Janina
Florczykiewicz
Rozwój podmiotowy w warsztacie
twórczym (badania jakościowe)
drMałgorzata JabłonowskaPodejmowanie,
formułowanie i rozwiązywanie problemów jako wyraz samodzielności
poznawczej zdolnej młodzieży

Comments are closed.